Portfolio

MARYBELLE BOROSCÍMKETERV//

Marybelle elnevezésű borhoz készített arculati terv. A feladat a meglévő logó átdolgozása volt, a stílust megtartva. Egy jó boroscímke akkor jó, ha van mögötte sztori - ha lehet a bor iszogatása közben mesélni róla, a borászról, a szüretről... Marybelle egy fiatalon megözvegyült báróné volt, aki hatalmas földbirtokot örökölt néhai borkedvelő férjétől. Nem értett a borokhoz, ám a szőlészet szépsége, a szőlő illata magával ragadta a fiatal özvegyasszonyt, aki egyre több időt töltött a szőlőbirtokon. Ahogy egy forró nyári estén a tőkék között sétált, észrevett egy elárvult szőlőtőkét, amin csak pár fürt szőlő volt. Megkóstolta a szőlőt, és úgy találta, ilyen pikáns, zamatos szőlőt még soha életében nem evett, és hiába kérdezte a borászokat, mi a fajtája, senki nem tudta megmondani - így maga után nevezte el. Ahogy oltalmába vette a szőlőt, az bő terméssel hálálta meg, és az évek múlásával egyre több, és egyre zamatosabb bort tudtak készíteni belőle. A bárónő azóta a múlt homályába veszett, de az azóta is ebből a szőlőfajtából készített, rendkívül finom bor őrzi emlékét, ezáltal nevét. Ez természetesen csak általam kreált történet, azonban valóban léteznek olyan sztorik, amelyek borászhoz, borhoz, szőlészethez kötődnek, és ha ezeket a történeteket meg tudjuk jeleníteni a címkén, vagy tudunk utalni rájuk, attól csak izgalmasabb és érdekesebb lesz a terv.

vissza a portfolióhoz