Portfolio

CENTURIO SZŐLŐBIRTOK//

A Cégér a jó bornak pályázat döntőjére készített címke-, és arculatterv. A kézműves és emberléptékű gondolkodásmód jellemző Ludányi Balázs borászra, aki édesapjától és nagyapjától sajátította el a mesterséget. Szemléletében fontos az értékteremtés és átadás, csakúgy, mint a hagyományok keveredése a modernitással. Ez a szemléletmód, gondolatmenet visszaköszön a boroscímkén is; a gyurgyalagmotívum a családi szőlőhöz köthető, az érzékeny-gondosan megrajzolt, friss, színes grafika visszaadja a borászat és a bor hangulatát. Modern betűhasználat, hagyományos ceruzarajz+akvarell technika - az eredmény lendületes, élénk, modern design. 2011-es bor (cabernet franc) 2012-es címketerv a 2013-as év madarával. A címketervezés során elkészült a logó frissített változata, egy régi cerurajz alapján. A centurio századost jelent, így a logóban megmaradt a kard elem, mely erre a kifejezésre utal. A Centurio Szőlőbirtok Gyöngyöstarjánban, a Mátrában található: itt művelik Ludányi Balázsék a szőlőt és készítik minőségi, illatos boraikat.

vissza a portfolióhoz